Mancare de praz raw

mancare de prazMancarea de praz este una dintre preferatele mele. Este si in varianata gatita si in cea raw.
Avantajul celei raw este ca e gata in 20 de minute. Mai sunt avantaje: arata mai bine- culoarea este mai vie, consistenta este mai placuta, fiind cruda. Vitaminele si enzimele sunt toate la locul lor.

Modul de preparare: super simplu, nu este o provocare nici pentru un incepator.
Se spala, se taie si se marineaza.
Sosul in care se marineaza este din ulei de masline, 2-3 linguri lamaie, marar, masline, sare si o felie de lamaie pentru cromatica. In functie de cat de inalt este prazul, eu folosesc de obicei jumatate sau un sfert, asta pentru ca nu mai pastrez in frigider pentru data viitoare. Prefer sa “gatesc” pe loc, este mai gustos asa.

In final, Veganu a facut niste “cercetari” si a aflat ca prazul era cunoscut si de egipteni, asirieni si chinezi. Se zice ca si crudul imparat Nero manca praz (crud?). Este plin de vitamine si minerale. Pentru cei care nu cred Veganu pe cuvant, iata:
Vitamine: A, B1, B2, B6, B9, C, E
Minerale: fier, calciu, potasiu, fosfor, magneziu si zinc.
Calorii- foarte putine, deci orice silueta se poate lasa tentata.

Tags:

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.